מעצבי פנים בירושלים

אנשים רבים חולמים להיות מעצבי פנים בירושלים. עיצוב הפנים הוא תחום דינמי, מעניין ומרתק הכולל עבודה עם מגוון רחב של חומרים, רהיטים, בדים, וילונות, אביזרים ועוד. עיצוב הפנים יכול להפוך כל בית לארמון, כל חלל להיכל וכל בית ליפה ונעים יותר. מעצבי פנים מלבישים את הבית בבגדים הנכונים ביותר עבורו, אלה שמוציאים את האופי שלו החוצה ומותאמים לאנרגיה והשקפת העולם של בני הבית. עיצוב הפנים יכול פעמים רבות לתת את הטון בבית להשפיע על האווירה הכללית, זאת בנוסף להעלאת ערכו של הנכס. בית מעוצב יוערך משמעותית יותר וגם יזכה להתעניינות רבה יותר מרוכשים פוטנציאליים.

מחפשים מעצבי פנים בירושלים? 

מעצבי פנים בירושלים יתנו לכם את הפתרון העיצובי אותו אתם מחפשים לבית. ניתן להגשים כל חלום עיצובי בעזרת הקשבה מלאה לצרכים ולחלומות של לכל אחד מדיירי הבית. בנוסף, סידור מחדש של הבית, יצירת קירות ונישות גבס במידת הצורך, שימוש בחומרי גמר מדויקים, הצבת אביזרים מעניינים, תאורה נכונה, צביעה בצבעים מתאימים, , שימוש בחומרים חדשניים החל מטפטים לקירות ועד לחיפויי קיר מתוחכמים אחרים המתאימים לסגנון הנבחר, כל אלה יעניקו לחלל אופי ועניין רב. אותם תשמח רונית פלטי להציע לכם תוך שמירה על תכנון נכון ונוח.

רכשתם בית חדש? זהו הזמן לטפל במראה שלו. לאחר שקיבלתם השראה ממגזינים ומכל מיני אתרים באינטרנט תוכלו לפנות אל רונית פלטי אשר מתמחה בליווי הלקוח משלב התכנון הראשוני ועד גמר הביצוע בפועל. שירותיה כוללים :

  • הכנת תוכנית לעיצוב, קונספט וחלוקת חללים מחדש
  • הכנת כתב כמויות ומכרז לקבלנים
  • ליווי ופיקוח על עבודת הקבלן תוך שמירה על התקציב שהוגדר
  • בחירת התאורה, הריהוט והלבשת הבית והתאמתם לרעיון העיצובי שנבחר

כיצד קורה הקסם? 

הליך עיצוב הבית מתחיל כבר מן הפגישה הראשונה עם המעצבת בה תוכלו להתרשם מהחיבור ביניכם ומן הידע שלה. החיבור עם המעצבת חשוב מאד להמשך התהליך. גישתה היצירתית של רונית פלטי לעיצוב מאפשרת לה להיפתח לכל לקוח, להתחשב ברחשי ליבו, בפנטזיות, בחלומותיו ורצונותיו כך שהתוצאה המתקבלת תענה הן על בחירות הלקוח והן על מה שנכון מבחינה עיצובית. על ידי הכוונה לבחירות הנכונות, גישה מכילה וסבלנות רבה מצליחה רונית פלטי להפתיע את לקוחותיה בכל פעם מחדש.

מעצבי פנים בירושלים

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן