מעצבת פנים במודיעין

אם אתם מחפשים מעצבת פנים במודיעין הגעתם למקום הנכון. הדרך שלכם לעיצוב בית מרשים וייחודי, בית קלאסי או כפרי, מודרני או עכשווי, מתחילה אצל המעצבת שתבחרו, ותמשיך אצל הקבלן המבצע. מאוד חשוב שתהיה תקשורת טובה בין המעצב לקבלן המבצע. מכיוון שבניה עשויה להיתפס בעיני קבלנים מסוימים כתחום פרוץ בו ניתן להפריז בעלויות , חשוב שהמעצב יכין רשימת עבודה מפורטת / כתב כמויות. לפי כתב כמויות זה הקבלן יוכל להעריך את העלויות בהתאם לסטנדרט שהוגדר מראש מבלי לחרוג מהתקציב. 

מעצב טוב מלווה את התהליך כולו, הוא מבקר בשטח בנקודות זמן קריטיות, מוודא שהקבלן הבין היטב את התכניות שסופקו לו לביצוע.

רונית פלטי – מעצבת פנים במודיעין 

טרם תחילת התהליך על הלקוח לקיים פגישה עם המעצבת בה הוא יבהיר ויגדיר את ציפיותיו, רצונותיו וחלומותיו. מעצבת טובה תדע ליצוק רעיונות אלה לתוכנית עיצובית אישית ומדויקת. 

מי אתם? מה אתם צריכים? מה אתם רוצים? מה התקציב שעומד לרשותכם לבניית הבית? כל זה יקרה בעזרת הכלים הייחודיים והמקצועיים שפיתחתי עבורכם. אחרי שנכיר, נשמיע ונקשיב נמשיך לתכנית עיצובית אשר תהווה את הבסיס לעיצוב ושיפוץ הבית. בהמשך התהליך ישתלב תהליך הלבשת הבית. הדבר נעשה תוך התחשבות במספר אלמנטים כמו :

  • דרישות הלקוח
  • חלומות הלקוח
  • מידות האזורים הרלוונטיים
  • פונקציונאליות החדר
  • קונספט העיצוב
  • צבעים חומרים ומרקמים המועדפים על המעצבת
  • מידת הפתיחות של בני הבית לרעיונות חדשים
  • תקציב

על מנת לבצע את הבחירות הנכונות ולקבל הכוונה מקצועית לכל אורך תהליך העיצוב תוכלו לפנות אל רונית פלטי, מעצבת פנים מובילה באזור מודיעין וירושלים.

עיצוב פנים במודיעין מיועד למגוון רחב של עסקים: החל מחברות היי טק, משרדי עורכי דין ועד חנויות או סטודיו פרטי – כדי להרשים את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, כמו גם ליצור סביבת עבודה נעימה, מומלץ לשתף פעולה עם רונית פלטי, מעצבת פנים מנוסה החושבת מחוץ לקופסא. אני מאמינה כי עיצוב פנים מדויק הינו תוצאה של שיתוף פעולה מלא עם הלקוח; תהליך שבסופו החלל הרלוונטי קולע לטעמו האישי של הלקוח. מוזמנים להתרשם מאתר האינטרנט ומתיק העבודות שלי.

 

תהליך עיצוב הפנים הינו מורכב. עם זאת, בסיומו תזכו בחלל עבודה יפיפה ופונקציונלי כאחד. כדי להגשים את החזון שלכם בנוגע לשדרוג המשרד, יהיה עליכם לפנות אל מעצבת פנים ולשוחח אתה על הנקודות הבאות:

  • להתאים את סגנון העיצוב למשרד – כל עסק, חנות או משרד מציגים חזות אסתטית ייחודית; חזות המעידה על אופיו של הנכס והשירותים אותם החברה מציעה. בהתאם לכך, כאשר אתם יושבים עם מעצבת פנים ודנים על הקו העיצובי, יהיה עליכם לתאר את אופיו של העסק ואיזו אמירה תרצו לשדר. עובדים בסטארט-אפ? הקו העיצובי יכול להיות מודרני או אפילו אקלקטי – שכן עובדי החברה הינם צעירים ברוחם וגמישים במחשבתם. עובדים במשרד עורכי דין? הקו העיצובי יהיה, במקרים רבים, מוקפד, רציני וקלאסי.
  • גיבוש תכנית העבודה – בפגישת הייעוץ הראשונית עם מעצבת הפנים, יש לדון על מגוון נושאים. כלומר, לצד בחירת הסגנון העיצובי של החברה, מומלץ להבין האם נדרשות עבודות שיפוץ בחדרים השונים. בין אם מדובר בהוספת נקודות חשמל או עבודות אינסטלציה, תכנון מוקפד ורחב של עבודות אלו יעניק לעסק שלכם את המראה והפונקציונליות לו הוא זקוק.
  • תקציב – האם אתם דחוקים מעט מבחינת התקציב? או שמא יש לכם את האפשרות הכלכלית לעצב את העסק כראוי? כך או כך, יהיה עליכם להחליט באילו חלקים בנכס אתם מעוניינים להשקיע, לצד בחירת חומרי הגלם ועוד.

 

מעצבת פנים במודיעין – חופש יצירתי בכל חדר

כל אחד ואחת מאתנו מעוניינים לעבוד בסביבה נעימה, מזמינה ומתקדמת. בהתאם, כדי להעניק לחלל העבודה שלכם את המראה המושלם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם מעצבת הפנים רונית פלטי. לאורך הפגישה הראשונית, אשמח לגלות לכם עולם ומלואו בכל הקשור לעולם עיצוב הפנים – החל מבחירת הריהוט והצבעים לקירות ועד עבודות השיפוץ השונות, אין גבול לדמיון!

מגשימים חלומות מעוצבים 

אם קמתם בבוקר עם חלום, אם נחת עליכם החזון בשעת לילה מאוחרת – זה הזמן לממש אותו. בתהליך עיצוב הבית אין גבול לדמיון וזוהי הגישה שמעודדת ומטפחת רונית פלטי. התהליך קורה על ידי יצירת קונספט ייחודי המותאם אישית ללקוח, מותאם לצרכים ולהתנהלות בבית. כל זה על ידי תכנון נכון ומדויק של החלל, שימוש בחומרים, מרקמים וצבעים נכונים, התחשבות בריהוט קיים, ויצירת איזון נכון בין חדש לישן. גישתה האנושית, הסובלנית והמכילה של רונית מאפשרת לה לגשת בצורה הנכונה לכל לקוח, להבין לעומק את רצונותיו ואת חששותיו ,לעשות סדר בדברים, לזהות את הניצוץ המסמל את אהבתו הגדולה ליישם ולהביא אותו לידי ביטוי בפרויקט העיצובי החדש.

מעצבת פנים במודיעין

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן