עיצוב בתים פרטיים

עיצוב בתים פרטיים הוא דבר מבוקש מאד בימינו. כל אחד רוצה בית נוח, מעוצב ומרשים. בית מהמם וייחודי. עולם העיצוב חווה תחיה מחדש בעשורים האחרונים וזכה לתשומת לב רבה מן התקשורת אשר שמה את עיצוב הפנים בלב הקונצנזוס העולמי. עדות לכך הן תכניות הטלויזיה הרבות . הדבר חדר כמובן גם לישראל וכעת כל אדם חולם על מעצבת אישית אשר תגיע לביתו ותשפץ אותו מחדש. שיפוץ מסוג זה אינו נועד ליופי בלבד.העיצוב חייב להיות נוח ופונקציונאלי.

תכנון נכון ומוקפד של אזורי הבית, סידור וארגון מחודש של חדרי הבית, סידור נכון של פרטי הריהוט שבו יכולים לאפשר לבני הבית ליהנות מחלל נוח ומרווח יותר. ניתן לחלק את החלל בצורה חכמה יותר, בעזרת פרטי ריהוט מתוחכמים המשמשים בו זמנית למטרות שונות. כדוגמת מחיצות ריהוט, חלוקת קירות גבס, יצירת נישות, יצירת מקומות איחסון פרקטיים, גלויים ונסתרים, ועוד.

תהליך שכזה צריך להתבצע בצורה מקצועית וברמה הטובה ביותר.

רונית פלטי – עיצוב בתים פרטיים 

תהליך עיצוב הבית שלכם עובר דרך רונית פלטי. לאחר ניסיון רב שנים תשמח רונית לבצע עבורכם תכנון ועיצב קפדני אשר יהפכו כל חלום למציאות. בין אם מדובר בבית קיים או משופץ ניתן ליישם אינספור רעיונות בחלל הבית. את הרעיונות ניתן לקבל מבדיקה באינטרנט, מגזינים, טלוויזיה, בתים של אחרים או פשוט להסתמך על דעתה של המעצבת. על המעצבת גם לדאוג כי כל הפרטים שנבחרים לבית מתאימים לרעיון הכללי של העיצוב וכי הדבר עומד בתקציב שהוגדר. עם רונית תקבלו:

  • ליווי צמוד מרגע הרכישה ועד תום הבניה
  • הכנת רשימת צרכים מדויקת וממנה בניית תכנית עבודה.
  • הכנת רשימת עבודה וכתב כמויות לקבלן.
  • ביצוע בקרה על תהליכי העיצוב
  • בחירה ורכישת חומרים כגון: חומרי הבניה של הבית, חומרי הגמר, תאורה, ריהוט וכדומה
  • חשיבה ועיצוב כל אזורי הבית.
  • תכנון ריהוט באופן מותאם ומדויק, תכנון מטבח, בחירת חומרים נכונים 
  • ידע מקצועי, ניצול מלא של החלל

 

רונית פלטי – גרים בבית מעוצב 

אם תמיד חלמתם לגור בבית מעוצב – אפשר להפסיק לחלום. רונית פלטי, בוגרת שנקר המתמחה בתכנון ועיצוב פנים לבתי מגורים ועסקים תביא את כל הניסיון שלה לכל פרויקט. עבודתה מתאפיינת בהקשבה מלאה, זיהוי צרכי הלקוח, פרקטיות גבוהה, הקפדה על הפרטים הקטנים, יצירתיות ואיזון בין עיצוב לטיפוגרפיה. תהליך העיצוב מיועד לכל בית ולכל גיל כאשר תתבצע התאמה אישית לכל מקרה. פנו כעת אל רונית פלטי ובואו לגור בבית שפוגש אתכם. בית בתכנון מוקפד ומדויק, בית מעוצב ויפה.

עיצוב בתים פרטיים

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן