עיצוב פנים במודיעין

כל בית צריך סטייל, במיוחד כשמדובר בבית שלכם. סטיילינג לבית הוא חלק מתהליך עיצוב פנים במודיעין. תהליך זה יכול לקחת מספר ימים או מספר שבועות, תלוי בהיקף העבודות שיש לעשות בבית ובזמינות שלכם לתהליך. עיצוב פנים לבית יכול להתחיל כבר מרגע שרכשתם את ביתכם ועדיין אין בו כלום. בית חדש מסוג זה הוא כמו קנבס נקי עליו יכולה לצייר המעצבת את כל החלומות הכי צבעוניים שלה. תהליך זה נותן לה דרור ויד חופשית לבצע כל מה שעולה על רוחה כאשר עליה למצוא את העמק השווה בין תנאי החלל ומידותיו, צרכי הלקוח, התקציב שלרשותו, משאלות ליבו וחלומותיו, לבין מה שהיא רואה לנכון לביצוע .

רונית פלטי – עיצוב פנים במודיעין 

שינוי פני הבית מקצה לקצה (כאשר מדובר בבית קיים) או יצירת העיצוב מאפס הם דברים שרונית פלטי התנסתה בהם בצורה מעמיקה ומקצועית בשנים האחרונות. פרויקטים עיצוביים רבים אשר עברו תחת ידיה זכו לנגיעה המיוחדת שלה. כל מעצב מגיע עם הגישה הייחודית שלו, ממש כפי שכל צייר או מוסיקאי מגיע ממקום אחר ועם סטייל אחר. החוכמה של רונית פלטי היא ביכולת לשלב בין קפדנות ליצירתיות, בין חוש מוקפד לאסתטיקה ובין הרצון ליצור משהו שונה ומיוחד, בין ידע תיאורטי ופרקטי חזק לבין היכולת להתחשב בצרכי הלקוח ולבצע את מבוקשו. הדרך אל הבית ארוכה ותהליך התכנון והבנייה מורכב ומלא בהתלבטויות, החלטות ובחירות לעיתים קשה למצוא איזון בין דברים מנוגדים אלה, אך זהו כוחו של מעצב מקצועי וקשוב. תהליך יצירת הבית עם רונית פלטי הוא תהליך מקצועי וקפדני ובאווירה נעימה וחוויתית.

מכניסים את הבית לאיזון 

העולם שלנו מורכב מניגודים ועלינו לנסות למצוא תמיד את האיזון הטוב ביותר עבורנו. כל תחום בחיים מציב בפנינו אתגר חדש של איזון איתו נצטרך לרוב להתמודד לבד, אך כשהדבר נוגע למראה הבית אין צורך לגשש באפלה. רונית פלטי, בוגרת שנקר, הינה מעצבת מוכרת ומוערכת באיזור ירושלים ומודיעין. רונית תשמח להגשים לכם כל חלום עיצובי ולהקנות לביתכם מראה של אחוזה מקטלוג. תהליך יצירת הבית עם רונית פלטי הוא תהליך מקצועי וקפדני ומתנהל באווירה נעימה וחוויתית.

ניפגש, נכיר, נשמע נקשיב נשאל ונשמיע כי

לכל אדם מתאים עיצוב אחר, כל בן בית מתחבר לכיוון חשיבה אחר וכל פריט במרחב יוצר את ההשפעה האנרגטית שלו. מתוך ניסיון רב ומקצועיות, יחד עם מודעות גבוהה לקומפוזיציה מנצחת בחלל, 

חוש מפותח ליופי מצליחה רונית פלטי להפוך כל חלל למושלם ולהכניס את הבית לאיזון הנכון.

עיצוב פנים במודיעין

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן