שיפוץ דירה בירושלים

עבודת שיפוץ דירה בירושלים מיועדת למגוון לקוחות. אתם עומדים בפני רכישת בית פרטי או דירה? כנראה זיהיתם את הפוטנציאל בנכס, אך נדרשת עבודת שיפוץ שתממש את האיכויות הנסתרות בו. בשלב קריטי זה, מומלץ ליצור קשר עם מעצבת הפנים רונית פלטי. במהלך פגישת הייעוץ, נבחן את החלל הרלוונטי, נדון בדרכים בהם תרצו לממש את הייחודיות של החדרים לצד גיבוש עבודות השיפוץ ועיצוב הפנים.

שיפוץ דירה בירושלים

שיפוץ דירה בירושלים: לבצע את הפעולות היטב

כולנו חולמים על היום בו נגור בנכס שכולו שלנו; חלל לו נוכל לקרוא: 'בית'. בין אם אתם עומדים בפני קניית דירה מקבלן או שמא מדובר בנכס יד-שנייה, מומלץ לשתף פעולה עם מעצב פנים. לאורך הפגישה הראשונית, תבחנו יחדיו את הדירה, תחליטו אילו חדרים דורשים שיפוץ וכיצד ניתן לרענן את האווירה הכללית של הנכס.

מעניינים להתחיל ולבצע עבודות שיפוץ? כעת, יהיה עליכם לתכנן כיצד יראה כל חדר וחדר בדירה: החל משדרוג הסלון, הוספת נקודות אינסטלציה בחדר האמבטיה לצד חיפויים מיוחדים במטבח – כדי לרענן את הדירה כך שתתאים לטעם האישי שלכם, יש לבחור את חומרי הגלם הנדרשים, את הצבעים כמו גם היבטים רבים אחרים; פרטים חשובים ביותר שירשימו כל אחד ואחת מהאורחים.

לאחר סבב סקיצות או הדמיות, במהלכן מעצבת הפנים תקדיש זמן לעיבוד הרעיונות שעלו, ניתן יהיה להתחיל בעבודות השיפוצים בפועל. בין אם מדובר בהעמדת ריהוט במיקום מסוים, תשתיות הבנייה לצד הנמכות שונות ודחופות – העבודה תתבצע בליווי יועצים ובעלי מקצוע בעלי ההכשרה המקיפה ביותר.

לצד עבודות השיפוץ בחדרי הדירה, מומלץ לקבל שירותי הום סטייליניג ממעצב הפנים. במילים אחרות, מדובר באבזור החדרים: החל מחפצי אמנות ועד אוסף תמונות, פריטים אלו ייצרו במרחב האישי שלכם אווירה נעימה, אסתטית ומזמינה.

 

להעניק לכל פרויקט יחס אישי

מהו בית? מקום מבטחים נעים, חמים ומשפחתי. כדי ליצור אווירה מושלמת זו, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מעצבת הפנים רונית פלטי. החל מבחירת גופי התאורה, עיצוב מקיף ומדויק של המטבח, הסלון וחדרי השינה, לצד הום סטייליניג ועוד – כדי שהמרחב האישי החדש שלכם ישקף אתכם כראוי, מומלץ לשתף פעולה עם רונית פלטי.

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן