עיצוב פנים במרכז

עיצוב פנים במרכז מושפע ממספר שלבים חשובים: החל מבחירת הקו העיצובי, כמות החדרים בהם נדרשת מלאכת העיצוב, לצד בחירת חומרי הגלם והצבע עבור הקירות – כדי לקלוע לטעמכם, מעצבת הפנים רונית פלטי תשמח לקבוע אתכם פגישת ייעוץ, לגבש את תכנית העבודה – ולהתחיל במלאכה! למה אתם מחכים? מוזמנים להתרשם מאתר האינטרנט שלי וליצור קשר במהרה.

עיצוב פנים במרכז

עיצוב פנים במרכז: לדון בפרטים החשובים

לעזוב מקום עבודה בטוח ולפנות למסלול עצמאי הינו החלטה לא פשוטה ואמיצה למדי. למעשה, מדובר בשדרוג איכות החיים, כאשר אתם הופכים לאדון של עצמכם. בהתאם לאופי העסק אותו אתם מתכננים לפתוח, כך תוכלו לבחור במיקום הגאוגרפי החדש של החברה, את כמות העובדים שיעבדו לצדכם לצד היבט חשוב ביותר: עיצוב הפנים של הנכס החדש.

סביבת העבודה והעיצוב שלה מושפעת מגורמים רבים. ראשית, על הכיסאות, השולחנות, המדפים והארונות להיות פונקציונליים ונגישים לכל עובד ועובדת. במקביל לכך, עליכם לבחור את גוון צבע הקירות של המטבחון, חדר הקבלה וחדרי הישיבות. מדובר בתהליך עבודה לא פשוט – אבל אפשרי בהחלט בזכות הליווי של מעצבי פנים. למה הכוונה? כדי שהעסק החדש שלכם ייצג אתכם ואת האמירה הכללית היטב, מלאכת עיצוב מרחב זה צריכה להיות הרמונית ויוצאת דופן.  

בהתאם לכך, בתחילת תהליך עיצוב הפנים, מומלץ לבחור בסגנון העיצוב הרלוונטי עבור אופי הנכס. בין אם מדובר בעיצוב קלאסי, מודרני או אקלקטי, מעצב הפנים יציג בפניכם את האפשרויות העומדות מולכם וידון אתכם על האופציה העדיפה. לאחר מכן, יהיה עליכם לבחור את מגוון המוצרים בפועל; מוצרים שיעניקו למשרד החדש את החזות לו הוא ראוי.

בהתאם לכך, עליכם לקבוע מראש מול מעצב הפנים מהם רצונותיכם, כיצד אתם מדמיינים את התוצאה הסופית וכמובן מהו התקציב לצורך השלמת המשימה.

 

בעת תהליך עיצוב הפנים של העסק שלכם, עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות: מאיזה חדר תרצו להתחיל במלאכת העיצוב? איזה תקציב עומד לרשותכם? והאם אתם מעדיפים חומרי גלם מסוימים על פני אחרים? מדובר בהתלבטות לא פשוטה, אבל מעצבת הפנים רונית פלטי תשמח ללוות אתכם לאורך כל שלב בתהליך עיצוב הפנים: החל מבחירת הקונספט, מידת הפונקציונליות שלו ועד הבחירה בטקסטורת ובצבעים מיוחדים – האפשרויות הן אינסופיות. נותר רק לבחור.

שירותיה של מעצבת פנים במרכז מיועדים למגוון רחב של נכסים: החל מבתים פרטיים, דירות, משרדים וחנויות – כדי שחללים אלו יציגו את אופיים של הדיירים או העובדים על הצד הטוב ביותר, מומלץ לפנות אל מעצבת הפנים רונית פלטי. לאורכה של פגישת הייעוץ עם רונית פלטי, מעצבת פנים מקצועית ויצירתית, תגבשו את החזון העיצובי, חומרי הגלם והאבזור הנדרש לכל חדר וחדר לצד היבטים נוספים וחשובים לא פחות.

עיצוב פנים במרכז

מעצבת פנים במרכז: לבצע סיעור מוחות יחדיו

מתכננים לעבור לבית חדש מהקבלן? מעבירים את החברה למשרדים חדשים? שיתוף פעולה עם מעצבת פנים יענה על כל דרישות העיצוב והשיפוץ עבור הנכס היוקרתי. במילים אחרות, על כל חדר וחדר להציג אחידות סגנונית והרמונית. בשל כך, תפקידה של מעצבת הפנים הוא חשוב ביותר: היא מסייעת לכם לבטא את רצונותיכם בחלל הבית או המשרד ולהוציא אותו אל הפועל באופן המיטבי, המקצועי והיצירתי ביותר.

כדי להגשים את החזון העיצובי שלכם וליישם אותו על הנכס בבעלותכם, ראשית, עליכם לחפש מעצבת פנים מקצועית ואמינה. תהליך החיפוש מתבסס, בין היתר, על המלצותיהם של הסביבה הקרובה שלכם: החל מקרובי משפחה, חברים טובים, מכרים או עמיתים לעבודה – מומלץ לפנות אליהם ולשמוע את חוות דעתם על מעצבות פנים איכותיות ויצירתיות בסביבת מגוריכם. בנוסף, נמליץ לכם להציץ בדפים העסקיים ובאתרי האינטרנט של אנשי מקצוע אלו. באמצעות פלטפורמות כאלו ואחרות, תוכלו להתרשם מתיק העבודות של מעצבת הפנים.

לאחר מלאכת הסינון הראשוני, תוכלו ליצור קשר בטלפון עם מעצבת הפנים ואף לקבוע אתה פגישת ייעוץ. לאורכו של מפגש ההיכרות, תסבירו את מגוון הצרכים והציפיות שלכם לקראת העיצוב של החלל. בהתאם לכך, מעצבת הפנים תכין סקיצה מפורטת של כל חדר – עד לכדי גיבוש תכנית עיצוב הפנים.

 

שיתוף פעולה עיצובי – מ-א' ועד ת'

מדמיינים בראשכם כיצד תעצבו את ביתכם החדש? מתלבטים כיצד לעצב את המשרד החדש? הסירו דאגה מליבכם! כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל מעצבת הפנים רונית פלטי. בזכות שירותיה של מעצבת פנים זו, תוכלו להסביר מהו הפוטנציאל העומד מאחורי הנכס, מהם חלומותיכם בכל הנוגע לקונספט העיצובי לצד רעיונות אחרים ומעניינים. אני מתחייבת להקשיב לכל רעיון, לעבד אותו לכדי סקיצה ולעבוד אתכם בשיתוף פעולה מלא עד שתאשרו את תכנית העיצוב האהובה עליכם.

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן