מעצבת פנים מומלצת בירושלים

האם נתקלתם באדם המחפש מעצבת פנים מומלצת בירושלים ? אולי אתם אלה שצריכים את עזרתה של מעצבת טובה ? בדרך כלל הסיבה בגינה פונים למעצבת פנים היא כאשר אנשים לא מרוצים ממראה הבית הנוכחי שלהם. יתכן ומדובר בדירה שזה עתה רכשתם ואתם רוצים להכניס בה נגיעה אישית, ייתכן ואתם גרים בדירה מספר שנים ומחפשים לרענן אותה או שאולי אתם בונים בית מאפס והנכס הוא קנבס נקי עליו אפשר לצייר. בכל המקרים הנ"ל יש לפנות לאשת מקצוע טובה ואמינה אשר תבנה קונספט עיצובי בהתאם להעדפותיו של הלקוח, תלביש את הבית ותפקח על עבודות השיפוץ במידת הצורך.

רונית פלטי – מעצבת פנים מומלצת בירושלים 

רונית פלטי הינה מעצבת פנים באיזור ירושלים ומודיעין אשר ידועה במגע המיוחד שהיא מביאה עמה.

לקוחות רבים ממליצים עליה הודות ליחס האישי והמסור, ההתחשבות בצרכי הלקוח, הפתרונות היצירתיים והתחושה כי תמיד יש מישהו שדואג לטובתך. מכיוון שמדובר בבית שלכם, חשוב כי יתקיים חיבור טוב ואמיתי בין המעצבת ללקוחה על מנת להבטיח תוצאות מיטביות. דבר זה עומד בבסיסו של כל תהליך שמתחילה רונית פלטי. פרויקטי העיצוב בהן היא עוסקת מתחלקים ל-2 :

  • בניית דירה חדשה – ניתן לבחור מראש את הקו העיצובי המתאים לכם ביותר. הכנת תכנית בניה מדויקת תאפשר להכין את הקרקע להליך עיצוב הפנים שיתחיל בתום הבניה. העבודה מתבצעת בצמוד לאדריכל.
  • שיפוץ בית קיים – הכנת תוכנית עבודה לשיפוץ כולו כולל תוכנית הריסה בניה, תכנית עבודה, כתב כמויות לקבלן, תכנון נגרות ועוד.

מהחנות אל הבית

כל תהליך עיצוב של רונית פלטי כולל סיור בחנויות המיועדות לעיצוב הבית. בעזרת התוכנית העיצובית והקונספט שהוכן מבעוד מועד תוכלו לבחור יחד את הפריטים המתאימים ביותר, הן מבחינת מראה והן מבחינת תקציב. את הפריטים הגדולים שתרכשו תוכלו לשלב לצד פריטים קטנים שיירכשו בשלב ה- home styling , שלב בו ישתלבו צבעים, בדים, טקסטיל פרטי נוי ואווירה.

מעצבת פנים מומלצת בירושלים

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן