עיצוב בתים פרטיים: לבחור את הקונספט העיצובי

עיצוב בתים פרטיים מושפע מבחירת הקונספט הוויזואלי. בהתאם לקו עיצובי זה, ניתן יהיה לעצב כל חדר וחדר בבית כך שהאמירה האישית תישאר שלמה, יוצאת דופן ובעיקר – אסתטית. בין אם מדובר בבית בן 4 או 5 חדרים ובין אם אתם מעדיפים עיצוב אורבני או כפרי – שיתוף פעולה עם מעצבת הפנים רונית פלטי יענה על כל בקשותיכם – והרבה מעבר לכך.

 

רכישת בית פרטי משמעותה צעד ראשון לעבר עתיד וורוד יותר. במילים אחרות, משמעות צעד זה הינה שדרוג איכות החיים עבורכם ועבור הילדים. בין אם מדובר בבית פרטי לצד חורשה או בקרבת חוף הים, מומלץ להתחיל במלאכת עיצוב הפנים של חדרי הבית. מהיכן מתחילים? בבחירת הקו העיצובי:

עיצוב כפרי – תמיד חלמתם לגור במושב או בקיבוץ אבל הילדים מעדיפים את העיר? אין בעיה! כדי להתחיל במלאכת עיצוב הפנים של הבית, מומלץ לבחור בקו עיצובי כפרי. כך, אתם, בני משפחתכם והאורחים יוכלו ליהנות מאווירה מזמינה וביתית. המוטיבים העיקריים של קו עיצובי זה כוללים, בין היתר, שימוש בחומרי גלם כדוגמת עץ לצד בחירת צבעים בהירים. כך, תיווצר הרמוניה מוארת בכל אחד מהחדרים בבית.

עיצוב מודרני – מתחברים לקונספט נקי, אחיד עם קווים נקיים? העיצוב המודרני הוא הבחירה הנכונה לבית שלכם! החל מבחירת הצבע לקירות, הריהוט שישלים את המראה, לצד בחירת טקסטורות וצורות גיאומטריות ייחודיות – שיתוף פעולה עם מעצבת פנים יביא לתוצאה מרהיבה ביופייה; תוצאה המשקפת את האופי השלו והנעים של דיירי הבית.

 

לשלב כראוי בין פונקציונליות לבין אסתטיקה

כל בית צריך חותמת אישית של דייריו; עיצוב אישי שישקף את אופי המשפחה השמחה. בהתאם לכך, מומלץ ליצור קשר עם מעצבת הפנים רונית פלטי, המחזיקה בניסיון רב במגוון סגנונות עיצוב. וזאת, תוך שיתוף פעולה מלא עם לקוחותיה. שיתוף פעולה עם רונית פלטי יוביל, ללא כל ספק, לשילוב מדויק בין פרקטיות לבין אסתטיקה. כך, תיווצר הרמוניה בחדרי הבית – אליו תשמחו לחזור מדי ערב.

צור איתנו קשר:

054-8327336

לקבלת המתנה מלאו פרטים:

בנייה וקידום אתרים בנייה וקידום אתרים
דילוג לתוכן